AZIE COSMETIC

Raina.dFace Outlet ini menjual Rangkaian Produk Azie Cosmetic secara online.

Penghantaran terus ke rumah anda dengan menggunakan khidmat Nationwide Express.

TEL/SMS 019-4760097 (Azlina) untuk khidmat nasihat dan pesanan.

Terima kasih atas sokongan semua pelanggan yang sentiasa memberikan sokongan dan kepercayaan kepada kami serta berpuas hati terhadap perkhidmatan yang telah diberikan sehingga kini.

Pihak kami akan terus menghantar pesanan anda ke syarikat Nationwide Express untuk proses penghantaran apabila bayaran dijelaskan sepenuhnya.

Untuk mengetahui maklumbalas tentang keberkesanan produk ini, silalah membaca komen-komen yang dihantar daripada pengguna produk Azie Cosmetic ini di bawah.

Hubungi kami dengan segera di talian 019-4760097.

Rangkaian produk Azie Cosmetic Dalam Pek Baru

DISKAUN 10% !!!!!


KINI DALAM PEK SERBA BARU

Soothing & Hydrating Cream
(Day & Night)


Soothing & Hydrating Cream
(Day & Night)

AHA & Agen pemutih dengan SPF 33 bertindak secara intensif bagi mengembalikan kecerahan kulit. Membantu menegang serta menghaluskan kulit. Dapat menghalang pembentukan jeragat serta memelihara tona kulit agar lebih cerah, halus dan berseri.
Harga : RM79.00 (15 gm)

AZIE AGE DEFYING 
Concentrated Serum

AZIE AGE DEFYING Concentrated Serum
Azie Age Defying Concentrated Serum sesuai untuk menegangkan kulit agar kelihatan muda. Ia juga dapat mencerahkan kulit muka dan amat sesuai untuk kulit yang kusam. Perlu dipakai bersama GE Toner.
Harga : RM 55.00
MAGIC FOUNDATION
 MAGIC FOUNDATION
Berfungsi sebagai alas bedak. Kulit wajah menjadi lebih cerah, halus dan cantik. Amat sesuai disapukan ke muka sebelum memakai bedak compact.
Terdapat dalam dalam 2 warna Pink & Natural Colour.
Harga RM39.00
AZIE COSMETIC FACIAL SCRUB 

AZIE COSMETIC FACIAL SCRUB
Dirumus khas untuk membuang sel-sel kulit mati disamping melicinkan dan mencerahkan kulit muka.Penggunaannya tiga kali seminggu dapat menjadikan kulit lebih bersih dan segar. Sesuai untuk semua jenis kulit.
Harga : RM 19.00



AZIE COSMETIC TWO WAY CAKE SPF 40

AZIE COSMETIC TWO WAY CAKE SPF 40
Dapat melindungi kulit wajah daripada pancaran matahari. Mampu menggebukan wajah tanpa berminyak.Terdapat dalam dua warna iaitu Natural dan Light
Harga : RM35.00 

 CLEANSING FOAM

AZIE COSMETIC CLEANSING FOAM
Pembersih yang lembut ini berupaya membersih secara mendalam serta membantu menanggalkan segala kotoran pada kulit. Ia juga mampu mengimbangi kelembapan kulit agar lebih bersih, segar serta cerah. Sesuai untuk semua jenis kulit.
MAL 05100447K
Harga : RM28.00 (30 ml)
SOFT TONER


AZIE COSMETIC SOFT TONER
Formulasi khas untuk memberi kesegaran pada kulit wajah dan bertindak sebagai agen pencerah yang mampu menutup pori-pori kulit, menghapuskan masalah "black & white head" serta mengembalikan keseimbangan PH kulit secara semulajadi tanpa penglupasan. Sesuai untuk semua jenis kulit.
MAL05081899K
Harga ; RM38.00 (50ml)
GE TONER


AZIE COSMETIC GE TONER
Rumusan AHA bertindak sebagai penyegar dan pencerah. Mampu merangsang proses pengelupasan yang sedikit. Ianya berupaya mengurangi lebihan minyak pada kulit dan berkesan menghapuskan masalah jerawat dan "black & white head" sesuai untuk semua jenis kulit.
MAL05081900K
Harga : RM28.00 (30ml)

FACIAL SOAP


AZIE COSMETIC COCO SOAP
Sabun pembersih ini berupaya membersih secara mendalam pada kulit dan berupaya menanggalkan segala kekotoran. Mengandungi agen pemutih dan ekstrak tebu bertindak mencerahkan kulit agar lebih bersih dan segar. Sesuai untuk kulit kering dan normal.
MAL05081906K
Harga : RM25.00

AZIE COSMETIC CARROT SOAP
Sabun pembersih untuk membuang kesan solekan dan kotoran pada kulit. Mengandungi pati buah-buahan untuk menyegarkan kulit agar bersih dan sihat. Sesuai untuk kulit matang dan berminyak.
MAL05081906K
Harga : RM25.00

AZIE COSMETIC BEAUTY SOAP
Sabun pembersih bertindak mengurangkan lebihan minyak pada kulit. Kaya dengan madu dan berupaya membersih secara mendalam bagi menanggalkan segala kekotoran pada wajah. Paling sesuai untuk kulit berminyak, berjerawat dan sensitif.
MAL05081905K
Harga : RM25.00

ANTI WRINKLE GEL

AZIE COSMETIC ANTI WRINKLE GEL
Rumusan collagen, alo vera, vitamin E dan timun ini bertindak mencerah , menegang serta memperbaiki tektur kulit. Kandungan aloe vera yang tinggi menjadikan produk ini baik untuk merawat keradangan kulit dan berupaya mengurangkan garis-garis penuaan serta menyejukkan kulit. Ianya mampu menangkis sinaran matahari dan menjadikan kulit halus dan kekal jelita secara semulajadi.
MAL05081898K
Harga : RM59.00 (15g)

MOISTURE GEL


AZIE COSMETIC MOISTURE GEL
Kandungan pati aloe vera yang tinggi menjadikan produk ini baik untuk meredakan keradangan kulit terbakar atau kulit sensitif. Ianya berupaya menyejukkan kulit serta menangkis sinaran matahari. Penggunaannya yang berterusan mampu menghidupkan kembali sel-sel kulit supaya nampak lebih semulajadi.
MAL06030646K
RM59.00 (15g)

DAY CREAM (YELLOW) MAL05081896K 



DAY CREAM (YELLOW) MAL05081896K 
Krim ini berupaya menggebukan kulit. Mengandungi agen pencerah dan pelindung UV. Digunakan sebagai alas bedak lengkap dengan SPF 33.
Harga : RM20.00 (5g) 

SUN BLOCK (PINK) MAL05100448K

SUN BLOCK (PINK) MAL05100448K
Krim yang dirumus khas dengan vitamin dan agen pelindung sinar UV untuk menyegarkan kulit. Sapu setiap hari untuk mengurangkan kesan sinar UV dari matahari. Lengkap dengan SPF 33.
Harga : RM35.00 (15ml) 

PERHATIAN

TIDAK DIBENARKAN KEPADA SESIAPA PUN  MENGAMBIL ATAU MENERBITKAN SEMULA SEMUA KANDUNGAN DALAM BLOG INI TANPA KEBENARAN DARIPADA Raina.dFace.


66 comments:

  1. Sy tlh guna prdk azie selama 5 bln, hasilnya amat memuaskan. Jrwt dh x de n muka makin cerah!!! Tq azie !!!

    ReplyDelete
  2. bagus tau prdk ni..rugi u allz x cuba! Menakjubkan!!

    ReplyDelete
  3. thanks k ina, brg dh smpai! Cepatnya..tq.

    ReplyDelete
  4. produk ni sesuai ngan kulit sy..ok la..x cuba x tau! He he..

    ReplyDelete
  5. sy dh pkai azie sjk thn lps. X mengelupas n muka jd cerah. Beza ngan prdk lain yg prnh sy try sblm ni..

    ReplyDelete
  6. saya ucapkan terima kasih kepada semua pelanggan yang telah mencuba dan membeli produk ini daripada saya. Hubungilah saya sekiranya ingin mendapatkan maklumat lanjut mengenai produk ini.

    ReplyDelete
  7. muka saya ada jrwt le kak..krim apa sesuai ek? Need suggestion..

    ReplyDelete
  8. izah, klu muka ada jrwt, guna GE Toner n Skin Renewal Cream, InsyaAllah..

    ReplyDelete
  9. Salam. Akk nk tnya..knp muka saya kemerah2an pas shari pkai ge tnr n skn rnwal?

    ReplyDelete
  10. Adik, klt adik mgkn jns snsitif..so muka kdg2 akn jd merah esp pas pkai ge tnr n skin renewal! Jgn pkai byk sgt krim tu, sapu skt je kt slrh muka..ge tnr 2x shari je..jgn lbh! InsyaAllah lama2 ok..

    ReplyDelete
  11. sy puas hati pkai azie ni. Hr 2 jrwt tmbh byk tp pas pkai ge tnr n skin renewal, jrwt hlg..tggl prt je skit2..tq.

    ReplyDelete
  12. best giler pkai prdk ni! Klt jd licin je..mmg nmpk lain dr sblmnya..rugi x cuba!

    ReplyDelete
  13. salam. Hr tu g knduri..prasan gak byk mata2 yg mlihat saya..ada sedara saya sorang tu trs tnya pkai apa nmpk klt dh crh n krg jeragat..rahsianya azie csmtc la..suami saya pun ada tgr prubahan klt saya..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  14. Salam.. saya berminat nak cuba produk ni. kulit saya agk sensitif, nipis dan liang roma besar.. so ape yg patut saya guna?

    ReplyDelete
  15. utk kulit sensitif, guna beauty soap. utk kecilkan liang roma kt muka guna soft toner diikuti e toner utk cerah dan sekatakan warna kulit..tp kalau ada white or black head guna ge toner. pas tu pakai ge night cream. utk siang selain sabun dan toner, pakai juga sunblok dan day cream. InsyaAllah ok...

    ReplyDelete
  16. salam
    akak saya dah banyak dengar tentang produk azie dan ramai yang cakap bagus

    saya nak tanya..saya umur 22thn kulit saya berminyak dan kadang2 jerawat naik bila datang bulan dan jerawat pasir sentiasa ada..parut jerawat pon banyak..saya nak order tapi xtahu yang mana satu..kalau boleh akak tlong suggest complete set yg sesui utk klt saya..thanks

    ReplyDelete
  17. Tq Fairah. Utk jwb soalan tu, boleh tinggalkan alamt email or no phone utk saya beri details ttg soalan fairah tu...atau fairah hubungi sy di raina.dface@gmail.com or cntct sy di no. 0194760097. tq.

    ReplyDelete
  18. Salam. Akak, saya Has...Saya dh guna prdk azie ni...saya puas hati sgt sbb muka saya dah tak ada jerawat halus dan kulit jd licin lepas saya ikut nasihat penggunaan prdk ni drpd akak...tq sgt2 kak sbb tlh bantu saya dapatkan prdk yg memang sesuai dgn kulit saya...tq.

    ReplyDelete
  19. product ni mmg superb... dh pkai 3 thun...

    ReplyDelete
  20. kpd semua pelanggan, saya ingin mengucapkan selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir batin.semoga wajah anda semua cantik berseri di hari raya nanti. tq.

    ReplyDelete
  21. hai kak...saya nk tnya akk,sy nk cuba produk Azie ni ap yg sesuai utk sy?..Kulit sy kusam, berminyak,liang roma besar dan ad white or black head...Sy nak Oder Produk ni mcm mna ya kak?..Smua harga yg kt situ ada less 10%....Dah less ke blum kak?

    ReplyDelete
  22. to: felicia Victors
    utk maklumat lanjut felicia boleh email kat akak raina.dface@gmail.com atau sms 019-4760097 atau tinggalkan email address nanti akak akan bagi maklumat yg terperinci. semua harga belum less 10% diskaun lagi. tq

    ReplyDelete
  23. 1 set mcm mana kira yee?? muka saya xda masalah pape, juz nk pakai prduk muka tuk lebih cerah n nampak licin muka nie...apa yang perlu saya pakai ek???blh tlg bgi cadangan x?? TQ

    ReplyDelete
  24. Ok. Utk set lgkp bg klt normal 1. Clnsing foam 2. Soft toner 3. E toner 4. Sunblock 5. Day cream 6. Day and night cream. Total aftr diskaun 10% = rm144. Klu nk order inform akak k, tq.Ok. Utk set lgkp bg klt normal 1. Clnsing foam 2. Soft toner 3. E toner 4. Sunblock 5. Day cream 6. Day and night cream. Total aftr diskaun 10% = rm144. Klu nk order inform akak k, tq.

    ReplyDelete
  25. kak, klt sy dh licin n crh skunk ni..best giler..kwn2 sy yg dh try prdk ni pun puas hati..tq..

    ReplyDelete
  26. alhamdulillah.saya dah cuba.sy guna starting dengan rm 250...lupa lak rm 260 kot...sy amik y botol bsr n tmasuk renewal.ni pun sbb adik ipar kak azie y sarankan.sblm ni guna mcm2x produk smpai sy xcaya dah pd produk2x lain..last skli sy cuba..xmgharap..tapi hasilnya....alhamdulillah.tiada lagi muka jerawat pasir, kusam...y ada ....seri ada la...hihi..alhamdulillah...-ati

    ReplyDelete
  27. kenapa kulit saya ade tompok2 merah dan pedih dan kering...saya dah pakai produk azi baru 6 hari.

    ReplyDelete
  28. Adlaragon
    Klt adik jd cam tu mgkn sbb adik jns klt sensitif..mmg akan pedih sdikit n merah2. Tp jgn risau skjp je..plg lama pun dlm 2 mggu..tp x pe..adik pkai ge tnr 1x je sehari bt ms ni..dan utk rawat klt yg pedih dan merah tu, pkai moisture crm 2x shari slps pkai toner..crm ni utk rwt klt snsitif..InsyaAllah.

    ReplyDelete
  29. produk ni memang terbaik!

    ReplyDelete
  30. akk prdk ni mmg berksn & menakjubkn. 2 mggu dh nmpk kesan dia..Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  31. salam..
    kak,sy ade mslah kulit kusam n kulit xsekata..skg ni sy hanya pakai carrot soap n ge night cream je..kulit pun ok..sy nk tau ada tambahan produk azie utk seratakan warna kulit saya..mksd saya toner apa yg sesuai utk sy utk seratakan kulit sy ni?tq

    ReplyDelete
  32. utk klt kusam, adik kena pkai e tnr bg ratakan wrna klt n jdkn klt halus..dy n ngt crm pun elok pkai wk2 siang b4 sunblok/dy crm. Mlm pkai ge ngt crm..InsyaAllah.

    ReplyDelete
  33. hi there,
    i kulit mmg dah licin, cuma, ada freckles. i nak hilangkan my freckles, tak byk, tp i rasa annoying..oh btw, i takut nak cuba pencuci muka n i just guna Seba Med. Pakai seba Med pun dah ok untuk i, i just nak tahu cream apa yg sesuai utk hilangkan freckles

    ReplyDelete
  34. utk hlgkn freckles, pkai GE night crm. Pkai 1x sehari wktu mlm je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Kulit wajah saya normal cuma kusam dan tak sekata..
      sy nk cuba produk Azie ni, tp saya takut mengelupas...

      Delete
  35. salam Kak Rania dFace, kulit wajah sy normal cuma kusam dan tak sekata.. nk juge cuba produk Azie Kosmetik ni, tp sy takut mengelupas...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry lambat reply, ok..utk klt normal ttp kusam perlu pakai cocoa soap, ge tnr, day crm dan day n nght crm..ni set asas..tp klu set lngkap tmbah soft tnr dan scrub..if nk try cntct akak k, tq!..

      Delete
  36. akak, sy dh 2 minggu pkai produk azie tp jerawat stil naik hari2, blackhead sngt bnyk..tp kulit nmpk licin n makin cerah..sy dh pkai beauty soap, skin renewal skin n day night cream..macam mne ye kak?

    ReplyDelete
  37. akak, sy dh 2 mggu pkai produk azie mmg ad perubahan, kulit makin licin, cerah dh xkusam tp jerawat stil naek hari2 n blackhead sngt bnyk..sy pkai beauty soap, skin renewal cream n day night cream..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok.. mmg sesetgh jns klt akn tmbl byk jrwt di awal pnggunaan prdk ni..esp 2 mggu pertama..tndkbls prdk dgn jns klt kita..tp InsyaAllah lama2 ok...tp adik kena pkai ge tnr sama...dan make sure pkai prdk ni scra konsisten k...

      Delete
  38. akak, sy dh pakai produk ni 3 mnggu..tp kn makin hari makin byk jerawat..1st week pkai stil ok tp msuk 2nd week jrwt mkin bnyk..tu proses normal atau produk neh xsesuai dengan sy?tp kulit sy mkin creah dan dah xkusam..

    ReplyDelete
  39. sesetgh jns klt akn tmbl byk jrwt di awal pnggunaan prdk ni..esp 2-3 mggu pertama..tndkbls prdk dgn jns klt kita..tp InsyaAllah lama2 ok...tp adik kena pkai skin renewal cream dan ge tnr utk klt yg tmbh jrwt tu...dan make sure pkai prdk ni scra konsisten k..

    ReplyDelete
  40. akak, sy nk order ge toner n day cream..mcm mne ye?

    ReplyDelete
  41. Adik telefon or sms kakak di 0194760097 or email raina.dface@gmail.com untuk order dan pembayaran serta khidmat nasihat. Tq

    ReplyDelete
  42. Salam akak...sy tgh nk survey produk ni bb aunty sy ckp dia guna ok tp akak sy mmg jnis kulit cerah cuma ada pimple.sy mmg xpnh gne apa2 produk kecuali pencuci muka safi.so blh x akak suggestkn utk permulaan sbb sy dah brumur 22thn.jd rmai y nshatkn agr sy mula mnjge muka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok utk klt adik ni akak suggest pakai beauty soap, ge tnr, day crm dan skin renewal. InsyaAllah..klu nk try bgtau akak k..tq.

      Delete
  43. Slm kak, sya bru smggu gna sbun, jrawat msh ade lg n prut jrawat trllu byk...
    ape lg prduk y ssuai tuk kulit sye

    ReplyDelete
  44. ok...putri kena pakai set kulit jerawat utk mslh klt putri ni...nk keterangan lnjut, please email or sms akak k..tq.

    ReplyDelete
  45. kak raina, saya pernah mggunakan produk azie ni tp skrg sy nak pakai lagi....agak2 ap yg sesuai sy pakai....?? muka saya berminyak kering dan kusam....tlg reply....tq

    ReplyDelete
  46. ok, utk kulit adik akak suggest pakai carrot soap, ge toner, day crm, scrub, serum dan nght crm. klu nk order contact akak kt no 019-4760097. tq.

    ReplyDelete
  47. Dulu muka saya berjerawat gila. Penuh satu muka dengan scars lagi. Tapi lepas cousin recommend product ni saya terus cuba. Alhamdulillah after a month or two jerawat saya mula hilang. Acne scars semua dah hilang. Jerawat still ada but memang dah berkurang sangat. Muka pun makin cerah. Memang ramai lah orang puji kulit saya dah makin clear. Classmates saya ramai puji. Terharu sangat :') Dulu punya lah insecure sebab muka penuh jerawat. Bila dah pakai make up baru confident. Tapi lepas guna azie, saya just pakai bedak je dah tak perlu make up untuk rasa confident. Bersyukur sangat jumpa product ni. Memang berkesan sangat. Jujur saya cakap. So korang dekat luar sana, kalau tak cuba memang rugi lah. This product will change your life :) xx

    ReplyDelete
  48. As salam. Akak, saya nk tanya pasal produk ni. Kenapa selepas 3 minggu saya pakai set yg mengandungi sabun, soft toner, AW gel, moisture gel, day n night cream, day cream dan magic foundation kulit saya masih kemerah-merahan dan jadi bertompok? pastu pedih dan nampak burning? adakah sebab muka saya x sesuai dengan produk ni? Sekarang saya terpaksa stop sebab bila saya pakai je, keadaan yang sama berulang. Tapi saya memang nampak hasil yang baik pada rakan-rakan lain yang guna produk ni. Sebab tu saya nak dapatkan konsultasi akak memandangkan saya masih berminat dengan produk ni. TQ.

    ReplyDelete
  49. Waalaikumussalam..adakah adik pakai ikut step yg betul n kulit adik asalnya jns mcmana? ada x adik dptkn konsultansi drp agen/stokis yg adik beli tu sblm guna prdk ni? maaf klu akk byk tanya soalan kt adik..sbb kdg2 bkn sbb customer x serasi dgn prdk ni ttp sbb salah step or salah brg yg digunakan so akan effect kt muka kita...sabun jns apa yg adik gunakan pun x diberitahu di sini sbb prdk ni ada 3 jns sbn muka utk jns klt yg berbeza..klu klt sblm ni jns berjerawat or jeragat ge tnr yg sepatutnya dipakai...moist gel lbh kpd klt kering...so, utk akk jelaskan dgn lbh detail di sini punca muka jd cam tu agak sukar kerana akk x dpt info lngkp dr adik esp jns klt muka adik sblm ni mcmmana...adik blh msj/call akk utk keterangan lanjut dan utk akk beri pendapat ttg kesesuaian prdk ni dgn klt muka adik. hp: 019-4760097.

    ReplyDelete
  50. salam. kak raina dface...kalo nak hilangkan parut jerawat yg lekuk-lekuk di muka tu guna produk yg mana 1 kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...set utk hlgkn parut: 1.beauty soap 2.ge toner 3.day crm 4.scrub 5.soothing n hydrating crm (dy n nght crm). InsyaAllah...

      Delete
  51. salam. kak, kalo muka bjerawat, ada jerawat pasir jgak...sesuai tak pakai srub azie nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..bt sementara waktu ni x yah pakai scrub lg sbb muka msh berjerawat...bila dh ok baru pakai scrub ye...

      Delete
  52. Salam. Sy nk cari produk sesuai untuk melembapkan, mencerahkan kulit serta tona kulit sekata. FYI kulit sy jnis kering and very sensitive. Kulit normal xde jerawat. Pls adv. Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..utk klt puan sy suggest pkai coco soap, soft toner, moisture gel, day crm dan soothing n hydrating crm. For more information blh call/ msj sy kt 019-4760097. Tq dear...

      Delete
  53. Salam sis, sy nk tya lah..dah lama sy x pakai azie ni..baru2 ni pegi beli sabun bar dia..skg dah packaging baru ke sbb packaging dah tak macam dalam pic kat atas..sbb dulu punya mcm kat dlm atas..dia skg mmg dalam kotak ke?thanks ye..

    ReplyDelete
  54. Waalaikumussalam..ye sis..packaging sabun muka tu dh tukar baru dlm kotak..kaler pun agak lain sikit dr sebelum tapi kandungan bahan dan fungsi masih sama..byk brg azie yg dh packaging baru..harap maklum ye..tq.

    ReplyDelete
  55. Assalamualaikum sis, akak nak tanya urutan yg betul pakai azie produk waktu mlm. akak beli produk kat 2 tempat. lain tempat lain urutannya. akak x tahu mana yg betul.akak ada beauty soap, soft toner,GE toner, moisture gel, day & night cream, skin renewal cream dan serum. tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..utk jwp soalan akk ni, please mesej sy kt no 019-4760097 ..mudah utk sy terangkn step pemakaian prdk azie ni..tq.

      Delete
  56. Assalamualaikum..

    FYI, kulit sy jenis normal xda jerawat. sedikit berminyak. kulit muka terbakar sbb adakalanya keja luar. sy nk cr produk utk cerahkn kulit, tona kulit sekata,kulit lembab dan nmpk glow. blh cadangkn produk azie yg sesuai? sy berumur 35 thn.
    tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam..utk jns klt sis ni, sy suggest pkai carrot soap, soft toner, day crm, sunblok, moisture gel dan day n night crm. Klu brmnt nk try prdk azie cosmetic ni blh contact akk di 0194760097. Tq!

      Delete
  57. Saya dah pkai lama dah mmang ok azie cosmetic

    ReplyDelete